skipbeatopowiadania.jun.pl Strona Główna

FAQ SzukajUżytkownicyGrupy Statystyki RejestracjaZaloguj Album Download

Image and video hosting by TinyPic

Poprzedni temat «» Następny temat
"Wierszyki"
Autor Wiadomość
Sesiva 
Junior Grouchy Smurf


Wiek: 30
Dołączyła: 22 Sty 2014
Posty: 923
Skąd: Poznań
Poziom: 27
HP: 89/1795
 5%
MP: 857/857
 100%
EXP: 6/83
 7%
Wysłany: 2014-04-01, 07:36   "Wierszyki"

śladem mojej sensei podziele się z wami moimi wypocinami w postaci czegoś co od biedy mozna nazwać wierszami. Są młodsze od Niewolnika klopa, niektóre nawet starsze a ostatni maźniełam w ~2010 roku kiedy to uznałam moja wenę za martwą. Narazie tylke te najmłodsze. Starszych za bardzo się wstydze xD

Pragnienie

To jedyna rzecz
którą potrafię kochać
ten smak ostatecznej rozkoszy
pełen ognia i cienia.
Podaj mi swoją dłoń
spije ją powoli
bo w skrzącej sie kropli
szczęście me zaklęte:
nasyce nim serce
namaszcze nim usta,
Ostatni pocałunek
na szyji Twej złoże...

Gdy pulsuje pragnienie...

Zimną duszę zaleje
szkarłatny płomień życia
obudzi cierpienie śmierci
(płaszczem mroku otulone)...

Wybawienie ukryte w Twym ciele
ofiaruj mi...


Węwnetrzna istota

Ostatni krzyk
nasycony mrokiem
milknie...
Przestała
wołać w udręce.
Poległa...
rozpruta
lepką siecią myśli.
Bosa i naga
zakrwiawiona goryczą
bezwładna leży
porzucona pod
stertą skrzydeł
marzeń rozprutych.
Obleczona
w znajome warstwy bólu
pozostaje zmarznięta
z samotności.
Obraca się wniwecz
powoli...

Angel of doom

Szybuje przez mrok
na skrzydłach cierpienia
gęstrzego od krwi.
Na ustach smak bólu
słodkiego jak marzenie.
Na policzku perłowa łza
otulona mgłą.
Nadchodzę w ciszy
dzierżąc ziarna zniszczenia
pewniejszą śmierć.
Za zapomnienie
oddacie dusze
obróce je w niwecz
gardząc miłosierdziem.
Ostatnie spojrzenie
na pusty świat
zastygłych zgliszcz.
Bezlitoścnie przemierzam czas
tam już nie ma was
byliście jak sen...

My soul

Rozdarte serce milczy
to dusza wrzeszczy obłąkana...
Zagubiona wśród snów
nie potrafi zapomnieć dotyku nieśmiertelnych ust
szeptu nietoperzych skrzydeł
obietnicy bólu wiecznego mroku
cichej pieśni końca zaklętej w tej krwi...
Wsłuchana w ostatni oddech pośród pustki
oczekuje....
_________________
W morzu dusz
nic nie jest rzeczywiste...
 
     
REKLAMA 

Dołączyła: 18 Lut 2014
Posty: 875
Poziom: 0
HP: 0/0
 0%
MP: 0/0
 0%
EXP: 0/0
 100%
Wysłany: 2014-04-01, 15:36   

 
     
Akatamaryna 


Wiek: 22
Dołączyła: 18 Lut 2014
Posty: 875
Skąd: Płock
Poziom: 26
HP: 81/1637
 5%
MP: 781/781
 100%
EXP: 36/78
 46%
Wysłany: 2014-04-01, 15:36   

Wow! Niezłe!
Angel of doom <3
_________________
- Nie zgrywaj idioty. To poważna sprawa - powiedziała Arzella,
- Poważna - kąciki ust maga drgnęły. - A ja mam ją tak głęboko w rzyci - dodał z westchnieniem smutku Jora.
 
     
Elmirka2 


Dołączyła: 15 Gru 2013
Posty: 906
Skąd: Piaseczno
Poziom: 26
HP: 81/1637
 5%
MP: 781/781
 100%
EXP: 67/78
 85%
Wysłany: 2014-04-01, 23:37   

Sesi.... Jesteś niesamowita. Twoje wiersze powaliły mnie na kolana.
Takie mroczne, a za razem pełne uczucia i... miłości
Nie wiem czy to tylko moje wrażenie, ale wszystkie kojarzyły mi się z wampirami i aniołami. Jednak z wampirami przede wszystkim.
_________________
nieudacznik literacki
 
     
zamek1989 
Vice Administrator- ^^-Pancia


Wiek: 29
Dołączyła: 22 Sty 2014
Posty: 1366
Skąd: Z nieba XD
Poziom: 31
HP: 202/2536
 8%
MP: 1211/1211
 100%
EXP: 86/104
 82%
Wysłany: 2014-04-01, 23:51   

Naprawdę fajne wiersze oby takich więcej:)
_________________

 
     
Sesiva 
Junior Grouchy Smurf


Wiek: 30
Dołączyła: 22 Sty 2014
Posty: 923
Skąd: Poznań
Poziom: 27
HP: 89/1795
 5%
MP: 857/857
 100%
EXP: 6/83
 7%
Wysłany: 2014-04-02, 08:34   

wiecej wierszy Zamek nie bedzie, względnie moge wrzucić te starsze, ale nie będą na takim "poziomie"
dziękuje Elmi, były pisane z myślą o wampirach, w tamtych czasach strasznie sie jarałam ta tematyką :)
_________________
W morzu dusz
nic nie jest rzeczywiste...
 
     
Sesiva 
Junior Grouchy Smurf


Wiek: 30
Dołączyła: 22 Sty 2014
Posty: 923
Skąd: Poznań
Poziom: 27
HP: 89/1795
 5%
MP: 857/857
 100%
EXP: 6/83
 7%
Wysłany: 2014-04-11, 14:15   

W oczekiwaniu jak kupie nowy zeszyt by móc kontynuowac radosne znęcanie sie nad bohaterami wrzucam kilka wierszyków z swej młodości.

Zagłada

W morzu dusz
nic nie jest rzeczywiste...
Chaos rządzi!
Strzeżcie się wielkiego Pana!
Karghota niszczyciela światów
pragnącego cierpienia innych...
sprowadzającego ból
W ciemnościach oczekującego
daru dusz i krwii...
Nie oczekujcie litości!
Nie ma ucieczki!
Czarna ręka Chaosu dosiągnie świat
Ciemność spowije Ziemię...
Przybędą by walczyć
za ogień ciemności...
w Jego blasku
wszyscy zginą...
I powstaną z martwych
ślepo posłuszni bogu krwi
Karghotowi niszczycielowi światów
sprowadzającemu ból
przynoszącemu cierpienie
Panu śmierci i zniszczenia...
Pokłoń mu się
lub zgiń...


Zoo

Baloniki baloniki
zielone baloniki
a słoneczko różowe
i bawią się słoniki
żółte pantofelki
na czarnej ulicy
czerwony telefon zadzwonił
w budce z kotwicy
jabłko granatowych sił
pajęczyną owite
tęczowe lampeczki
stług siana zdobią
wirujące fioletowe paski
na dywanie zieleni puszystych kuleczek
nieopodal ryneczek
i kiosk...
informacji brak

Wszystko mija

Chwytasz się mocno
swych ostatnich chwil...
lecz...
powoli przestajesz istnieć...
w mrokach czasu ginie o Tobie słuch
z piasku jego znika Twój ślad
ostatnie giną wspomnienia...
Giniesz w samotności tysiąca takich jak Ty...


...

Ponurych wspomnień garść
to Nasz jedyny skarb
gdy nic już nie pozostało z Naszych snów
a Nasze marzenia zasnute mgłą
odeszły w niepamięć niczym szept
_________________
W morzu dusz
nic nie jest rzeczywiste...
 
     
Tessa 


Wiek: 23
Dołączyła: 16 Gru 2013
Posty: 411
Skąd: Mielec
Poziom: 18
HP: 14/711
 2%
MP: 339/339
 100%
EXP: 39/45
 86%
Wysłany: 2014-04-11, 15:26   

PODOBA MI SIĘ :D
_________________

 
     
zamek1989 
Vice Administrator- ^^-Pancia


Wiek: 29
Dołączyła: 22 Sty 2014
Posty: 1366
Skąd: Z nieba XD
Poziom: 31
HP: 202/2536
 8%
MP: 1211/1211
 100%
EXP: 86/104
 82%
Wysłany: 2014-04-11, 17:09   

mi się podobają :) najbardziej spodobał mi się pierwszy wiersz:D
_________________

 
     
Dahilia 


Wiek: 22
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 1792
Skąd: Świebodzin
Poziom: 35
HP: 348/3484
 10%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 56/130
 43%
Wysłany: 2014-04-11, 22:02   

Bardzo fajne drugi jakoś nie przypadł mi do gustu ale i tak był dobry.
 
     
Sesiva 
Junior Grouchy Smurf


Wiek: 30
Dołączyła: 22 Sty 2014
Posty: 923
Skąd: Poznań
Poziom: 27
HP: 89/1795
 5%
MP: 857/857
 100%
EXP: 6/83
 7%
Wysłany: 2014-04-12, 07:44   

drugi to była jakas szajba w gimnazjum wiec nie pytaj mnie o co w nim chodziło xD
_________________
W morzu dusz
nic nie jest rzeczywiste...
 
     
Dahilia 


Wiek: 22
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 1792
Skąd: Świebodzin
Poziom: 35
HP: 348/3484
 10%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 56/130
 43%
Wysłany: 2014-04-12, 23:34   

Spoko nie wnikam ; p
 
     
Sesiva 
Junior Grouchy Smurf


Wiek: 30
Dołączyła: 22 Sty 2014
Posty: 923
Skąd: Poznań
Poziom: 27
HP: 89/1795
 5%
MP: 857/857
 100%
EXP: 6/83
 7%
Wysłany: 2014-04-13, 15:21   

:D mówiłam ze moje twory pozostawiają wiele do zyczenia :D
_________________
W morzu dusz
nic nie jest rzeczywiste...
 
     
Sesiva 
Junior Grouchy Smurf


Wiek: 30
Dołączyła: 22 Sty 2014
Posty: 923
Skąd: Poznań
Poziom: 27
HP: 89/1795
 5%
MP: 857/857
 100%
EXP: 6/83
 7%
Wysłany: 2014-04-19, 12:54   

a tak sobie przegladam te moje zamierzchłe wypociny i mam coś co wymysliłam czekajac na niemiecki w okienku spowodowanym niechodzeniem na religie czyli gimbaza over power!
w liceum byli na tyle mądrzy by dawac ja na poczatku lub na końcu rozkładu zajeć :D
poziom oscylujący w pobliżu "0" absolutnego Xd
ale jakoś mi sie podoba, z sentymentu chyba.

W szkole

Czarna strzałka z zieloną ramką
wskazuje droge ucieczki
"wyjście awaryjne" zaży się zielonym neonem
potrójny dzwonek ogłasza alarm
pożar gdzieś nastał
panika wybuchła
i wszyscy biegną...
dym zasłania czarne strzałki
mrok nastał -neon się nie zaży
głęboka ciemność zagłusza alarm...
pierwsze strumienie wody padają na budynek
pierwsi strażacy wpadają do środka
świerze powietrze
podsyca płomień...
nazajutrz...
czarne pozostałości sali 104
czarne "ozdoby" na ścianach korytarzy
i ciała...
ciała martwych myszy


a jak juz jesteśmy w tych klimatach to kolejny potwór, którego spłodziłam



Upadła...

Upadła!
Upadła mi gumeczka
Któż zdoła ją podnieść z dywanu?
Dlatego strzeż się użytkowniku
gdyż nie wiesz kiedy to się stanie
trzymaj ją mocno w dłoni
aby nikt ci jej niezabrał
masz ją wiec umieścić w swej kieszeni (może być w piórniku)
nosić tam dniem i nocą
stale wypatrując
sposobności do jej użycia




wiecej grzechów nie pamietam, za wszystkie szczerze żałuje ;)
_________________
W morzu dusz
nic nie jest rzeczywiste...
 
     
zamek1989 
Vice Administrator- ^^-Pancia


Wiek: 29
Dołączyła: 22 Sty 2014
Posty: 1366
Skąd: Z nieba XD
Poziom: 31
HP: 202/2536
 8%
MP: 1211/1211
 100%
EXP: 86/104
 82%
Wysłany: 2014-04-21, 12:31   

Hahaha dobre:D
_________________

 
     
Sesiva 
Junior Grouchy Smurf


Wiek: 30
Dołączyła: 22 Sty 2014
Posty: 923
Skąd: Poznań
Poziom: 27
HP: 89/1795
 5%
MP: 857/857
 100%
EXP: 6/83
 7%
Wysłany: 2014-04-21, 13:31   

ciesze sie ze sie podoba :D
zastanawiam sie czy nie polceciec po całościi zamieścić swoich rymowanek, jak sądzicie dziewoszki? :D
_________________
W morzu dusz
nic nie jest rzeczywiste...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by Forum Komputerowe

| | Darmowe fora | Reklama