skipbeatopowiadania.jun.pl Strona Główna

FAQ SzukajUżytkownicyGrupy Statystyki RejestracjaZaloguj Album Download

Image and video hosting by TinyPic

Poprzedni temat «» Następny temat
"Wierszyki"
Autor Wiadomość
Sesiva 
Junior Grouchy Smurf


Wiek: 30
Dołączyła: 22 Sty 2014
Posty: 923
Skąd: Poznań
Poziom: 27
HP: 89/1795
 5%
MP: 857/857
 100%
EXP: 6/83
 7%
Wysłany: 2014-07-24, 08:34   

czasmi pisanie na zamówienie przynosi "efekty uboczne" i to jest jeden z nich. nie wiem czy sie spodoba, ale od tego jest ten temat bym poznala wasze opinie na temat mych wypocin ^^ ogólnie po raz pierwszy probuje napisac coś "pod melodie" wiec może być kiepsko z przekładem szczeóglnie ze nie czymam sie orginału.. no nic piszta co sądzita XD

melodia./inspiracja/itp
https://www.youtube.com/watch?v=MAY7fw3VuNE

tytuł roboczy " Pustka"


Już nigdy niczego nie poczuje
jestem zniszczona przez upływający czas
nie potrafię poczuć już swego serca
ono przecież już nie bije

pełna bólu i cienia
pragnę jedynie pustki
Nasączona goryczą
oczekuje jedynie końca

już nie ma dla mnie znaczenia
jakikolwiek sens życia
nie ma
dla nikogo
znaczenia
powód mych łez
to czas w którym muszę odejść
by całkowicie nie przegrać

samotność
niczym trucizna powoli mnie zabija
nie potrafię znaleźć
żadnego powodu by dalej żyć
nadzieja
żyjąca w mym sercu
przestała istnieć nawet w mych snach
pogodziłam się już z tym
że pokochała mnie jedynie śmierć

słodki smak bólu
wytyczonych ran
zaspakaja moje pragnienie
kiedy w zimnej wodzie
rozcieńczoną czerwienią
naznaczam swój koniec
i tylko w duszy czuje
prawdziwy ciężar mych łez
ty
przecież nigdy
ich nie poczujesz
ty nigdy
ich naprawdę
nie ujrzysz
może w swych snach je zobaczysz
niewinnie zmieszane wraz z krwią
tylko w snach
poznasz prawdziwy powód
dla którego muszę umrzeć
nigdy przecież
nie poczujesz tego co ja
więc powiadam tobie: żegnaj
ja odchodzę już w dal
powiem tobie
żegnaj
lecz ujrzysz mnie w swych snach
nie opuszczę cie pomimo upływających lat
nie opuszcze cię już nigdy niczym czas
_________________
W morzu dusz
nic nie jest rzeczywiste...
 
     
REKLAMA 

Dołączyła: 25 Kwi 2014
Posty: 658
Poziom: 0
HP: 0/0
 0%
MP: 0/0
 0%
EXP: 0/0
 100%
Wysłany: 2014-07-24, 10:08   

 
     
Seiti1008 


Dołączyła: 25 Kwi 2014
Posty: 658
Skąd: Łódź
Poziom: 23
HP: 49/1225
 4%
MP: 585/585
 100%
EXP: 25/65
 38%
Wysłany: 2014-07-24, 10:08   

Byłoby prościej gdybym posiadała słuch muzyczny...
Wokal gościa mnie rozprasza. :evil:

Tekst prawie doprowadził mnie do łez.
Myślę, że przy odpowiednich narzędziach byłaby to piękna piosenka.

Może dam to mojemu do obczajenia, w końcu ma tam słuch absolutny czy jakiś. ;)
_________________
Nie jestem doskonała, ale wybaczam to sobie. XD
 
     
Sesiva 
Junior Grouchy Smurf


Wiek: 30
Dołączyła: 22 Sty 2014
Posty: 923
Skąd: Poznań
Poziom: 27
HP: 89/1795
 5%
MP: 857/857
 100%
EXP: 6/83
 7%
Wysłany: 2014-07-24, 10:29   

mnie też ten wokal denerwuje, pisałam pod melodie, niby, chyba
moja wena tak uważa, a ja uważam że gówno!
no nic.. przynajmniej jest ta inspiracja pokazana, a żadko mi sie zdarza do jakieś przyznawać xD
_________________
W morzu dusz
nic nie jest rzeczywiste...
 
     
Dahilia 


Wiek: 22
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 1792
Skąd: Świebodzin
Poziom: 35
HP: 348/3484
 10%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 56/130
 43%
Wysłany: 2014-07-24, 12:32   

Wiesz sesi ostatnie 5 linijek idealnie odzwierciedla mój mrok ; p.
Jest piękne też lekko się zasmuciłam czytając ; p . Ale jak słuchałam muzyki mnie jego wokal aż tak nie irytował ; p. Nie był najlepszy ale nie był najgorszy ; p . Nie mogę się doczekać kolejnego twojego skutku ubocznego ; p
 
     
AskaSuzume 


Wiek: 28
Dołączyła: 17 Gru 2013
Posty: 826
Skąd: Bruksela
Poziom: 25
HP: 74/1490
 5%
MP: 711/711
 100%
EXP: 60/73
 82%
Wysłany: 2014-07-24, 17:27   

wooow, tekst super *.* niesamowicie smutny, ale z takim czymś... serio super :)
_________________
Mój ukochany cytat - Sore wa himitsu desu... ^^
Xellos rulez :)
 
     
Hitori 


Dołączyła: 04 Maj 2014
Posty: 259
Skąd: z Fantazji o/Wrocław
Poziom: 15
HP: 4/488
 1%
MP: 233/233
 100%
EXP: 2/35
 5%
Wysłany: 2014-07-24, 18:10   

Wybacz Sesi. Jak SB kocham, próbowałam...
Ale za licho nie potrafię przetrawić białych wierszy. Choćbym nie wiem jak się starała to przezwyciężyć, to wydają mi się strasznie mdłe, wymuszone i naciągane. A z drugiej strony odczuwam to jako pójście na łatwiznę - "napiszę trochę smutnych słów, parę górnolotnych określeń, powstawiam losowo przejścia do nowej linijki i voila". Nie mówię tu tylko o Twojej twórczości, ale ogólnie. Nie wiem, może jestem swego rodzaju purystką w tym względzie. Poza tym krew mnie zalewa, kiedy czytam teksty pozbawione jakiejkolwiek interpunkcji (może dlatego, że sama toczę nierówną walkę z przecinkami ;-) ).
To wszystko sprawia, że nie dołączam się rzeszy fanek, które przede mną zdążyły wyrazić swój zachwyt powyższymi wierszykami. Pardon.

A jeśli chodzi o piosenki, to tu sprawa jest jeszcze inna. Na upartego można dowolny tekst zaśpiewać do dowolnej melodii (polecam w tym temacie Cezika śpiewającego o transformacie Laplace'a :-) ). Pytanie tylko po co?
Piosenki żądzą się swoimi prawami - najczęściej pojawia się w nich pewna powtarzalność melodii, która powinna współgrać z tekstem (refren?!). No i oczywiście ważny jest odpowiedni rytm (nie tylko regularna liczba sylab w wersie, ale również ułożenie akcentów), ale o tym już chyba była mowa. Jest pewnie jeszcze kilka kwestii, o których warto by wspomnieć, ale nie jestem w tym względzie ekspertem, więc mogę mówić jedynie o swoich subiektywnych wrażeniach. I tak już mój komentarz zahacza o elaborat :roll:
_________________
Kimi wa hitori janai...
 
     
Sesiva 
Junior Grouchy Smurf


Wiek: 30
Dołączyła: 22 Sty 2014
Posty: 923
Skąd: Poznań
Poziom: 27
HP: 89/1795
 5%
MP: 857/857
 100%
EXP: 6/83
 7%
Wysłany: 2014-07-24, 19:05   

dziękuje Hitori za twój komentarz, napisałaś pewnie coś co niektórzy sie wstydzą ;) :D
_________________
W morzu dusz
nic nie jest rzeczywiste...
 
     
Akatamaryna 


Wiek: 22
Dołączyła: 18 Lut 2014
Posty: 875
Skąd: Płock
Poziom: 26
HP: 81/1637
 5%
MP: 781/781
 100%
EXP: 36/78
 46%
Wysłany: 2014-07-25, 10:12   

Piosenka tak średnio mi się podoba. Ponadto, nie mam słuchu muzycznego, żeby w jakikolwiek sposób połączyć muzykę z tekstem - zwyczajnie nie umiem i tyle!
Ale mam wyobraźnię, w której jednak umiem to zrobić.
I powiem tak - tekst jest (przynajmniej według mnie) dobry. Końcówka mi się strasznie podobała. Powiem szczerze - ten tekst jest milion razy lepszy od tekstów co poniektórych popularnych piosenek puszczanych w radiu.
I sądzę, że gdyby twój tekst złączyć wraz z melodią (wokal i podkład), to naprawdę byłoby miodzio. Tym bardziej, że to są słowa piosenki, a nie wiersz ;]
Podoba mi się Twoja twórczość ;]
_________________
- Nie zgrywaj idioty. To poważna sprawa - powiedziała Arzella,
- Poważna - kąciki ust maga drgnęły. - A ja mam ją tak głęboko w rzyci - dodał z westchnieniem smutku Jora.
 
     
Sesiva 
Junior Grouchy Smurf


Wiek: 30
Dołączyła: 22 Sty 2014
Posty: 923
Skąd: Poznań
Poziom: 27
HP: 89/1795
 5%
MP: 857/857
 100%
EXP: 6/83
 7%
Wysłany: 2014-07-25, 19:37   

dziekuje Aka-sensei! na "żywo" brzmi to lepiej niż suchy tekst na papaierze ale zawsze może być lepiej :D



chwilowo nie bedzie żadnych nowych tForów :D
_________________
W morzu dusz
nic nie jest rzeczywiste...
 
     
Sesiva 
Junior Grouchy Smurf


Wiek: 30
Dołączyła: 22 Sty 2014
Posty: 923
Skąd: Poznań
Poziom: 27
HP: 89/1795
 5%
MP: 857/857
 100%
EXP: 6/83
 7%
Wysłany: 2014-07-27, 03:17   

"nie przewidywałam tego" xD to jest jeszcze gorsze niż to co wcześniej wklejałam. czy ja wspominałam ze moja wena robi co chce? xD chociaż zamknęłam ja w szafie.. to co ONA zrobiła.. ja sama uważam, że powinna zmienić dilera albo brać połowę, ciekawam co wy rzekniecie

ale naprawdę to jest dziwne... no nic, zarzucam i czekam na krytykę


ostrzegam! to jezd ZUE! i marchewki XD


"Przyjdź"
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
_________________
W morzu dusz
nic nie jest rzeczywiste...
 
     
Dahilia 


Wiek: 22
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 1792
Skąd: Świebodzin
Poziom: 35
HP: 348/3484
 10%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 56/130
 43%
Wysłany: 2014-07-27, 10:28   

Dobre ; p
 
     
AskaSuzume 


Wiek: 28
Dołączyła: 17 Gru 2013
Posty: 826
Skąd: Bruksela
Poziom: 25
HP: 74/1490
 5%
MP: 711/711
 100%
EXP: 60/73
 82%
Wysłany: 2014-08-01, 12:58   

woooow O.O to było... coś. Fajne :)
_________________
Mój ukochany cytat - Sore wa himitsu desu... ^^
Xellos rulez :)
 
     
Seiti1008 


Dołączyła: 25 Kwi 2014
Posty: 658
Skąd: Łódź
Poziom: 23
HP: 49/1225
 4%
MP: 585/585
 100%
EXP: 25/65
 38%
Wysłany: 2014-08-01, 13:07   

Aska mi przypomniała, co jeszcze miałam przeczytać.

Jak dla mnie Twoja twórczość zawsze będzie mega, bo tworzysz coś nieosiąganego dla mnie samej.
Przed oczami mam cierpienie dwóch istot. Miłość bez przyszłości. Dramat i ostatnią wolę, która jest bolesna dla zaangażowanych.
Coś mi to przypomina, ale za nic nie wiem co.
_________________
Nie jestem doskonała, ale wybaczam to sobie. XD
 
     
Sesiva 
Junior Grouchy Smurf


Wiek: 30
Dołączyła: 22 Sty 2014
Posty: 923
Skąd: Poznań
Poziom: 27
HP: 89/1795
 5%
MP: 857/857
 100%
EXP: 6/83
 7%
Wysłany: 2014-08-02, 07:41   

Bogini, ciesze sie ze moje wypociny sie podobaja :D

@Seiti, moze ci sie jeszcze przypomni z czym to Tobie sie kojarzy :) dziekuje za miłe słowa :) staram sie ubrać w słowa wszystkie emocje i tak jakoś wychodzi :D :D skąd wiesz, ze nie umiesz? prówobałaś? :D
_________________
W morzu dusz
nic nie jest rzeczywiste...
 
     
Seiti1008 


Dołączyła: 25 Kwi 2014
Posty: 658
Skąd: Łódź
Poziom: 23
HP: 49/1225
 4%
MP: 585/585
 100%
EXP: 25/65
 38%
Wysłany: 2014-08-02, 15:17   

Dawno temu próbowałam, ale nic z tego nie wyszło. Zniechęciłam się. Zostanę przy swoich wypocinach ;)
_________________
Nie jestem doskonała, ale wybaczam to sobie. XD
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by Forum Komputerowe

| | Darmowe fora | Reklama